Pomoc dla Kupujących

Najczęściej zadawane pytania przez Kupujących

Jak złożyć zamówienie?

  1. Znajdź interesujące Cię oferty i dodaj je do koszyka.
  2. Przejdź do koszyka i sprawdź, czy zawartość koszyka jest prawidłowa.
  3. Na stronie podsumowania zamówienia podaj Twoje dane, wybierze metodę wysyłki i kanał płatności.
  4. Możesz zatwierdzić zamówienie i czekać na jego realizację.

Czy muszę posiadać konto, aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta.

Kto otrzymuje płatność za moje zamówienie?

Opłata za zamówienie przekazywana jest na konto bankowe portalu. Po poprawnej płatności konto sprzedającego zostanie automatycznie zasilone odpowiednią kwotą oraz zostanie zmieniony status zamówienia na “przetwarzane”.

Czy mogę w jednym zamówieniu kupić przedmioty od wielu sprzedawców?

Tak, wtedy dla każdego Sprzedającego wybierasz odrębny sposób wysyłki.

W dalszym ciągu wykonujesz jedną płatność na konto Denarów. Następnie automatycznie płatność dzielona jest na poszczególnych sprzedawców.

Podobnie dzieje się z zamówieniem – zostanie ono podzielone na osobne zamówienia, które będą posiadać niezależne od siebie numery oraz statusy ich realizacji.

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Dostępność metod wysyłki zależy od ustawień konkretnego Sprzedawcy, którego przedmioty chcesz kupić.

Jak mogę śledzić realizację mojego zamówienia?

Twoje zamówienie posiada odpowiedni status. Po poprawnej płatności otrzyma status “przetwarzane”, po realizacji przez Sprzedającego zostanie zmienione na “zakończone”. Po każdej zmianie statusy wyślemy do Ciebie email z potwierdzeniem.

Dodatkowo możesz otrzymać od Sprzedającego informację z numerem przewozowym przesyłki lub jakąś inną notatkę.

Jak mam się kontaktować jeśli mam jakieś pytania?

Najlepszym sposobem kontaktu ze Sprzedającym jest formularz kontaktowy na stronie jego sklepu. Możesz również skorzystać z danych kontaktowych udostępnionych przez Sprzedającego.

W razie problemów WIARYgodna pomoc Denarów zawsze jest do Twojej dyspozycji.